niedziela, 12 lutego 2017

W świecie seriali.... "Riverdale" #1



  Dziś przychodzę do Was z innym postem, a mianowicie z recenzją serialu. Postanowiłam, że na moim blogu będę zamieszczała właśnie moje opinie, pierwsze wrażenia,co mi się podoba, a co bym zmieniła. Generalnie wszystko o danym serialu mam nadzieję, że spodobają się Wam takie posty i może zachęcę kogoś do oglądania.

RIVERDALE

Riverdale to projekt oparty na komiksach wydawnictwa Archie Comics. Akcja dzieje się we współczesności i skupia się na znanych postaciach: Archie, Betty i Veronice oraz ich przyjaciołach. Serial odkrywa przed widzami surrealizm małomiasteczkowego życia i skupia się na mroku i dziwactwach skrytych za fasadą zwyczajności.




Fabuła 

 Już od samego początku serial pokazuję swój klimat i wciąga nas w niego. Akcja rozpoczyna się śmiercią Jasona - brata jednej z bohaterek co później okazuję się bardziej tajemnicze i zagmatwane niż wszyscy sądzili. Oczywiście w trakcie poznajemy głównych bohaterów serialu, których życie również nie jest idealne. Każdy z nich musi mierzyć się z trudnościami i przyszłością. 
 Na samym początku myślałam, że będzie to serial podobny do SKAM, ale myliłam się. Serial opowiada o losach młodzieży w miasteczku, które zalał mrok i to bardzo wciąga widza, bo za wszelką cenę chcę wiedzieć jak potoczą się losy bohaterów, a najważniejsze czy śmierć Jasona była przypadkiem? Widz może uczestniczyć w tej przychodzie i wraz z bohaterami prowadzić własne śledztwo co jest bardzo interesujące, bo w porównaniu z innymi serialami nie dostajemy odpowiedzi w tym samym odcinku. Poszczególne fakty wychodzą na światło dzienne wraz z kolejnym odcinkiem. Moim zdaniem to jest świetne, ponieważ mamy okazję przemyśleć wszystko o tym czego się dowiedzieliśmy, ale przede wszystkim serial trzyma w napięciu i zmusza każdego do pozostania z serialem.  




Bohaterowie

 Bardzo pozytywnie zaskoczyli mnie bohaterowie. Uważam, że ich gra aktorska jest naprawdę świetna i idealnie wcielają się w role danych postaci. Mimo, że serial ma dopiero trzy odcinki jestem zachwycona aktorami jak i samym serialem. Pamiętacie może taki serial jak Suite life nie ma to jak hotel? nadawany przez stację telewizyjną Disney Chanel i Disney XD kilkanaście lat temu? Opowiadał on o życiu dwóch bliźniaków żyjących w hotelu, a w kontynuacji na statku. Pewnie się zastanawiacie do czego zmierzam otóż jeden z aktorów grający w tamtym serialu gra właśnie w Riverdale! Jest nim Cole Sprouse, który wciela się w rolę Jughead'a i powiem Wam, że jestem nim zauroczona. Od dzieciństwa śledziłam jego karierę i wielką przyjemność sprawia mi zobaczenie znów go na wielkim ekranie. Oczywiście jest również postać, której kompletnie nienawidzę i jest nią Pani Grundy. Nie mogę znieść jej postaci i z tego co wiem mało kto ją lubi, więc mam nadzieję, że szybko umrze. 




Podsumowanie

 Kiedy tylko usłyszałam, że stacja CW wypuszcza nowy serial byłam bardzo podekscytowana i zaciekawiona. Uwielbiam seriale od nich sądzę, że są rewelacyjnie i tym razem też się nie zawiodłam, bo Riverdale okazał się hitem. Przeprowadziłam mały wywiad ze znajomymi i okazało się, że nigdy nie słyszeli o tym serialu, ale nie dziwmy się ten serial nie ma jeszcze miesiąca,a kiedy im go poleciłam bardzo im się spodobał. Uważam, że serial jest godny polecenia i serdecznie polecam go każdemu. 
Na dole macie link do Traileru serialu Riverdale. ↓

https://www.youtube.com/watch?v=9XmFTADupMc

6 komentarzy:

  1. Mi też serial bardzo się spodobał, może nie jest jak dla mnie szczególnie wybitny, ale ogląda się naprawdę przyjemnie i wciąga. Faktycznie, gra aktorska jest bardzo dobra, spodziewałam się czegoś gorszego, a tu takie miłe zaskoczenie. I ja również nie lubię pani Grundy, piąteczka :D
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do siebie na nową recenzję książki "Naznaczeni śmiercią",
    BOOK MOORNING

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na samym początku jak obejrzałam Trailer to się zawiodłam i myślałam, że będzie to coś lepszego, ale jakoś nie mogłam przejść tak obojętnie i obejrzałam pierwszy odcinek, a że były wtedy dwa to pomyślałam sobie, że i tak nic nie stracę. Jak się okazało serial okazał się świetny i czekam na kolejny odcinek z zapartym tchem.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Sporo o nim ostatnio słyszę, muszę kiedyś go obejrzeć :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  3. Już jak go zapowiadali miałam na niego ochotę i mam nadzieję, że wkrótce znajdę na niego trochę czasu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam oglądać na bieżąco, ponieważ później nie ma się tylu zaległości i jest się wolnym od spojlerów co bardzo denerwuję.
      Pozdrawiam

      Usuń