piątek, 9 grudnia 2016

Czy elektryczna moc może być niebezpieczna?



Jestem Michael Vey. Jestem więźniem samego siebie. To moja historia. Może trochę dziwna, lecz moja. Mam 14 lat i jestem zwyczajnym nastolatkiem, jakich wielu. Jak ty i twoi rówieśnicy. Czasem zwracam na siebie uwagę przez moją chorobę – zespół Tourette'a – spokojnie, da się z tym żyć! Mam w sobie coś jeszcze – prąd elektryczny. Nie wszyscy o tym wiedzą. To czyni mnie wyjątkowym. Z tego właśnie powodu ktoś stara się mnie złapać...

Jeżeli powoduje nami miłość, możemy czasem zboczyć z kursu, ale nigdy się nie pogubimy.

Na dziś przygotowałam dla Was książke Richarda Evansa pt: " Michael Vey. Więzień Celi 25". Na samym początku nie byłam przekonana do tej książki, sama dokładnie nie wiem dlaczego, ale po przeczytaniu jej zmieniłam zdanie.
Głównym bohaterem książki jest chłopiec - Michael Vey, który ma niezwykłą moc, a mianowicie może władać prądem elektrycznym. To jest jego sekret i mało kto wie o jego sekrecie. Niestety z tego powodu ktoś chcę go porwać...
Jest to bardzo piękna książka o nadziei, lojalności, odwadze i miłości syna do matki. Oprócz tego bardzo wciąga czytelnika i zaprasza go to przeżywania tej opowieści razem z bohaterami. Jest to moja ulubiona książka przygodowa i zasłużyła, żeby więcej osób poznało jej treść.

Czasem miałem wrażenie, że noszę znak z napisem "dowalcie mi".

Książka ma również swoją kontynuacje, a druga jej część to "Michael Vey. Bunt". Opowiada ona o dalszych losach bohatera i jego przyjaciół i jest tak samo wciągająca co poprzednia część. Niestety do tej pory nie ukazały się tłumaczenia kolejnych książek z tej serii i dalsze losy bohaterów są mi nieznane. Szkoda, bo książka naprawdę mi się spodobała i bardzo chętnie poznałabym kontynuacje. 

Zmiana zawsze jest trudna, ale to wcale nie znaczy, że nie jest dobra. Trudne rzeczy w naszym życiu zwykle prowadzą do czegoś dobrego.

Polecam te książki, bo są warte przeczytania, a zdaje mi się, że mało osób je zna. Książki te mogą Was wiele nauczyć i  na pewno wzbogacą waszą wyobraźnie o nowe pomysły. 



Moja ocena: 8/10

2 komentarze:

  1. Ja nie słyszałam o tej serii, ale zainteresowała mnie. Lubię tego typu książki - przygodowe, fantastyczne, dlatego mam nadzieję, że uda mi się kiedyś przeczytać i te :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, gdzie odbywa się KONKURS - do wygrania wybrana przez Ciebie jedna z dwóch książek! Gorąco zachęcam do wzięcia udziału :)
    BOOK MOORNING

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja, gdy ją dostałam również o niej nie słyszałam,ale książka potem mnie bardzo zainteresowała. Chętnie do Ciebie zajrzę, uwielbiam konkursy.

      Usuń