niedziela, 3 stycznia 2016

Czy " Chłopak z Brooklynu " podbiję serce Girl Online ?



Na święta dostałam pewną książkę, pewnie po tytule już się spodziewacie jaka to jest książka :). Tak, tu mowa o książce słynnej Youtuberki - Zoelli. Powiem Wam szczerze o tej osobie usłyszałam pierwszy raz i byłam trochę zdziwiona, że Youtuberka może wydać jakąś książkę. Uważam, że do pisania trzeba mieć to coś i zastanawiałam się czy Ona również to ma. Nie pomyliłam się.

Kiedy przy kimś płaczesz, kiedy pokazujesz mu to, co boli cię najbardziej, to znaczy, że naprawdę mu ufasz.

Penny to zwyczajna dziewczyna, która ma kompleksy na punkcie swojego wyglądu, typowa nastolatka. Nie ma zbyt wielu przyjaciół, jej jedynym prawdziwym przyjacielem jest Elliot - chłopak z domu obok. Tylko on zna wszystkie jej tajemnice, sekrety których nie zna nawet jej własna rodzina. Zna również jej najważniejszy sekret, a mianowicie że Penny prowadzi bloga po  nazwą " Girl Online". Dziewczyna na swoim blogu opisuję swoje życie wszystkie kłopoty i zmartwienia, a ludzi którzy czytają jej bloga traktuję jak przyjaciół i rodzinę. Pewnego dnia w życiu Penny pojawia się tajemniczy chłopak - Noah. Jakie tajemnice kryje ten chłopak ? Kim on jest naprawdę ? Czy Penny mu zaufa ? A może będzie z tego coś więcej ? Co się stanie gdy największy sekret dziewczyny wyjdzie na jaw ? Przeczytajcie książkę to się dowiecie!

Bo kiedy znajdziesz kogoś, kto lubi was za to, jacy jesteście naprawdę, i kogo wy lubicie za to, jaki on jest naprawdę, musicie zrobić wszystko, co w waszej mocy, żeby go nie stracić.

Zaczęłam czytać tą książkę nie mając pojęcia co się stanie. I ta tajemnica chyba najbardziej przekonała mnie do tej książki, autorka naprawdę się postarała. Nigdy nie czytałam książki o podobnej fabule czy tematyce,a czytałam naprawdę dużo książek. Na każdy kroku książka mnie zaskakiwała. Powieść ta zauroczyła mnie totalnie! Przeżywałam z każdą chwilą jej wzloty i upadki. Zdarzyły się nawet momenty, że w oku zakręciła mi się łza.

Ale potem przyszło mi do głowy, że może przyjaźnie przypominają czasem ubrania. Kiedy przestaje nam być w nich wygodnie, to nie znaczy, że coś źle zrobiliśmy. Mogliśmy po prostu z nich wyrosnąć.

Uważam, że książka jest piękna, a jej autorce należy pogratulować wielkiego sukcesu! Z wielką chęcią przeczytam jej drugą powieść, kontynuacje jej pierwszej książki - Girl Online w trasie. Bardzo polecam tą książkę i zachęcam do przeczytania, bo może przezwyciężycie swoje największe lęki albo po prostu znajdzie w niej zrozumienie.

Moja ocena: 9/10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz