poniedziałek, 2 stycznia 2017

TOP 10 KSIĄŻEK W 2016

Dziś przygotowałam dla Was Top 10 książek, które przeczytałam w tym roku. Było mi bardzo trudno wybrać te dziesięć książek, ponieważ przeczytałam wiele dobrych książek, ale są również takie, które przeżywam do dziś.

Miejsce 10 - Mechaniczny Anioł
Jest to książka, do której dosyć długo zbierałam się z przeczytaniem, ale kiedy już zaczęłam ją czytać nie miałam pojęcia, dlaczego tak długo zwlekałam. Cała trylogia Diabelskie Maszyny uważam za dobrą, zwłaszcza dla fanów Darów Anioła.

Miejsce 9 - Urodzona o północy
O tej książce słyszeliście już na moim blogu i uwielbiam tę serię, ale niestety jest na miejscu 9, ponieważ niektóre książki były lepsze.  

Miejsce 8 - Alicja w krainie zombie
Na blogu nie ma jeszcze recenzji tej książki, ale mogę Was zapewnić, że niedługo się pojawi. Książka według mnie genialna, trochę coś w rodzaju The Walking Dead, więc polecam ją dla fanów serialu. 

Miejsce 7 - Micheal Vey. Więzień celi 25. 
Dostałam tą książkę przypadkiem i bardzo się cieszę z tego powodu, bo nie wiem, czy bym o niej kiedykolwiek usłyszała, a  książka jest świetna. Szkoda, że tak mało ludzi wie o tej książce, bo książka jest naprawdę warta przeczytania. Recenzja jej na moim blogu.

Miejsce 6 - Czerwona Królowa
Książka wręcz rewelacyjna i bardzo wciągająca, ale więcej o niej usłyszycie w recenzji, która się niedługo pojawi. 

Miejsce 5 - Rywalki 
Kolejna świetna książka, która podbiła moje serce. Książka wręcz rewelacyjna i ma bardzo dużo mądrego przekazu w sobie. Możemy zobaczyć jak wygląda życie na zamku, które jak się okazuje nie jest takie kolorowe. 

Miejsce 4 - Igrzyska Śmierci
Dość pewnie typowa książka, ale miałam ją okazję przeczytać dopiero w tym roku i tak się składa, że również podbiła moje serduszko. Uważam, że książka jest o wiele lepsza niż film i polecam ją każdemu kto jej jeszcze nie czytał.  

Miejsce 3 - Dary Anioła 
Jest to zdecydowanie moja ulubiona seria i chyba nigdy nie znudzi mi się jej czytanie. Potrafię tą serię przeczytać nawet kilka razy w roku i zawsze wywołuję u mnie takie same emocję. Polecam każdemu kto jej jeszcze nie czytał. 

Miejsce 2 - Black Ice 
Na samym początku nie byłam przekonana do tej książki, ale kiedy zagłębiłam się w jej treść nie mogłam oderwać się od czytania. Choć książka zbiera raczej negatywne opinie moje serce skradła i z pewnością przeczytam ją ponownie. 

Miejsce 1 - Harry Potter i Przeklęte Dziecko
Jak wiecie była to najbardziej wyczekiwana książka w tym roku przeze mnie. Książka podbiła moje serce w 100% i nadal przeżywam jej zakończenie oraz fabułę. Co tu dużo mówić książka skradła moje serce i myślę, że zagości w nim na długo.  

Oto lista 10 książek, które podbiły moje serce w tym roku. Jakie są Wasze ulubione książki w roku 2016? Piszcie w  komentarzach i co Wy na to, żeby zrobić np. Top 5 moich ulubionych seriali albo filmów?

4 komentarze:

  1. Black Ice, Rywalki, Urodzona o północy - uwielbiam ♥ A z tym Top 5 to dobry pomysł ;)

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka z tych książek czytałam, kilka jeszcze nie, ale zainteresowały mnie, więc może to zmienię :) I ja bym baaardzo chciała twoje top 5 seriali!
    Pozdrawiam,
    BOOK MOORNING

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, a Top 5 seriali już niedługo!
      Pozdrawiam

      Usuń