czwartek, 1 grudnia 2016

Czy książka typu fanfiction może być hitem?





Życie Tessy można podzielić na to, co zdarzyło się przed poznaniem Hardina i na to, co zdarzyło się później.
Kiedy Tessa zaczyna studia, jej życie wydaje się idealnie poukładane: chce spełnić marzenia o pracy w wydawnictwie i jak najszybciej połączyć się z ukochanym Noah, który czeka na nią w rodzinnym mieście.
Ale spotkanie Hardina, który wydaje się być jej całkowitym przeciwieństwem, wywróci jej życie do góry nogami. Hardin jest arogancki, zbuntowany i w niczym nie przypomina troskliwego Noah. Ale to on budzi w Tessie uczucia, jakich dotąd nie zaznała.



- [...] Kocham cię. - Jego słowa działają na mnie tak samo mocno jak za pierwszym i za dwudziestym razem.- Ja ciebie też - mówię, a on marszczy brwi.- Nie mów: też.- Co? Dlaczego? - [...]- Nie wiem... To brzmi tak, jakbyś się tylko ze mną zgadzała. - [...]- Kocham cię - deklaruję, a on podnosi wzrok. Jego oczy łagodnieją, gdy delikatnie przyciska wargi do moich.

Przychodzę dziś do Was z recenzją książki "After. Płomień pod moją skórą" Anny Todd. Odkąd usłyszałam o tej książce chciałam ją przeczytać i ten moment nastąpił.
Książka opowiada o życiu Tessy, która postanowiła rozpocząć naukę w collegu. Jest pilną uczennicą i dobrze się uczy, nie imprezuję, ale to wszystko się zmienia kiedy poznaje tamtejszych ludzi i Hardina. Hardin jest arogancki, niemiły i nie radzę nikomu stanąć na jego drodze. Ale to on intryguję dziewczynę i chcę go poznać, ale zarazem wie, że to się źle dla niej skończy.


Najlepsze w czytaniu jest to, że uciekasz ze swojego życia, możesz przeżyć setki, a nawet tysiące innych żyć.


Książka bardzo mi się podobała i na pewno sięgnę po kolejne części tej serii. Powieść ta przypomina mi fanfiction, które pisze miliony nastolatków, ale tych naprawdę wartych przeczytania jest naprawdę niewiele. Autorka ma przyjemny oraz lekki sposób pisania i przez to czytelnikowi łatwo idzie przeczytanie jej. Książkę przeczytałam bardzo szybko, bo zaledwie w dwa dni, a książka do cienkich nie należy, bo ma ponad 600 stron. Na pewno nie jest to książka na jeden wieczór.

Wiesz,kim według mnie stajesz się, gdy jesteś ze mną? Przesuwa palcem po lini mojej szczęki. Z trudem zachowuję koncentrację.-Kim?-Sobą.Myślę, że to właśnie prawdziwa ty,ale jesteś zbyt zajęta tym, co wszyscy inni o tobie myślą,żeby to dostrzec.

Według mnie książka jest bardzo ciekawa i przyjemna. Opowiada o życiu w collegu i tych pierwszych latach naszej pełnoletności, co uważam za bardzo interesujące. Jeśli miałabym polecić tą książkę to trochę starszym czytelnikom, ponieważ w książce występują treści przeznaczone dla starszych osób. 


-Dlaczego Noah nie przyjechał ?-Nie wiem - kłamię.Parę razy kiwa głową, jakby poważnie to rozważał.-Jasne. Gap pewnie ma wyprzedaż kardiganów, więc wystawił cię do wiatru. - Po tych słowach wybucha śmiechem, a pokój wypełnia taka energia, że nie potrafię się powstrzymać i dołączam do niego.-A gdzie Molly? - pytam - Na wyprzedaży w Zdziromodzie?Hardin milknie na chwilę, po czym zaczyna się śmiać jeszcze głośniej.

Moja ocena: 9/10

3 komentarze:

  1. Niestety nie jest to książka, którą mogłabym przeczytać. Zbyt schematyczna dla mnie. Opinie są podzielone, ale ja nie mam zamiaru tego sprawdzać. Ale cieszę się, że Tobie się spodobała ;)
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do siebie, gdzie pojawiła się recenzja książki "W otchłani".
    BOOK MOORNING

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanuję Twoje zdanie i chętnie zajrzę do Ciebie :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Kocham tą książkę przeczytałam już 3 części i każda coraz bardziej mnie zachwyca i wywołuje jeszcze więcej emocji. Naprawdę warta uwagi.

    OdpowiedzUsuń