niedziela, 4 grudnia 2016

Podsumowanie Listopada



Tak naprawdę nigdy na moim blogu nie było podsumowania danego miesiąca, ale postanowiłam, że zacznę to robić. Chciałam się z Wami podzielić co w tym miesiącu się wydarzyło, co przeczytałam albo co obejrzałam, więc zaczynamy!

Książki

W tym miesiącu nie przeczytałam strasznie dużo książek, ale zawsze lepsze coś niż nic. Jak ja mówiłam lubię powracać do książek, które już czytałam i w tym miesiącu z  niektórymi tak było, ale również przeczytałam książki, których nigdy nie czytałam. A oto lista:
1. Diabelskie Maszyny: Mechaniczny Anioł
2. Diabelskie Maszyny: Mechaniczny Książę
3. Love, Rosie (niebawem na blogu)
4. Dary Anioła: Miasto Kości
5. Trylogia Rywalki

Filmy

W tym miesiącu obejrzałam sporo filmów, a zwłaszcza tych, w których występuję Dave Franco. Ostatnio pokochałam tego aktora oraz jego grę aktorską. Większość filmów to były komedie lub podchodzące pod nie. Wszystkie filmy, które zaraz wymienię serdecznie polecam, bo nieraz przy oglądaniu płakałam ze śmiechu. 
1. 21 jump street
2. 22 jump street
3. Fantastyczne Zwierzęta i jak je znaleźć 
4. Iluzja 1
5. Widzę, Widzę*
6. Iluzja 2
7. Sąsiedzi
8. Sąsiedzi 2

Byłam w tym miesiącu w kinie właśnie na filmie Fantastyczne Zwierzęta i jak je znaleźć  i film był świetny. Jestem wielką fanką Harry'ego Pottera i wiadomość, że wychodzi film, który dzieję się w jego świecie była dla mnie wspaniała. 
* Jeśli interesują Was filmy, które nie mają zbytnio sensu to śmiało możecie obejrzeć. Ogólnie film fajny, a końcówka zaskakująca. 

Plany

Co do moich planów na blogu... Mam już napisanych kilka recenzji, które będą się pojawiały w najbliższym czasie. 
Mój cel na grudzień to:
Przeczytać:
1. Zanim się pojawiłeś
2. Harry Potter i przeklęte dziecko
3. Nerve
4. Ponad Wszystko
5.365 dni. Zobaczymy się znów
Mam nadzieję, że uda mi się spełnić mój cel na grudzień. Co do filmów nie mam planów, oglądam to co mi się spodoba albo ktoś mi poleci.
Jeśli macie książki lub filmy godne polecenia to śmiało piszcie. Chętnie poznam coś nowego, a nawet może i podbije to moje serce. 

3 komentarze:

  1. Trzymam kciuki, żeby udało ci się zrealizować twoje plany na grudzień. Jestem pewna, że wszystko pójdzie po twojej myśli ;) Mi jeszcze nie udało się obejrzeć Fantastycznych Zwierząt, ale jeśli w tym tygodniu będą jeszcze grali u mnie w kinie, to planuję się wybrać :)
    Pozdrawiam,
    BOOK MOORNING

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo i jestem pewna, że będą grali jeszcze.
      Pozdrawiam :))

      Usuń
  2. Ja też mam w planach na grudzień najnowszego Harrego Pottera. :) Trzymam kciuki aby udało Ci się zrealizować wszystkie plany.

    OdpowiedzUsuń