poniedziałek, 21 listopada 2016

"Czas ucieka, wieczność czeka" czyli kolejna książka o wampirach.




Przypadkowe spotkanie na Trafalgar Square odmienia życie Violet Lee, ukazując jej świat, którego nawet sobie nie wyobrażała: istniejące poza czasem miejsce, w którym elegancja, bogactwo, wspaniałe dwory i wytworne przyjęcia są znamionami dekadencji, w jakiej żyją jego mieszkańcy. Za tym przepychem kryje się mrok, którego ucieleśnieniem jest charyzmatyczny i śmiertelnie groźny Kaspar Varn. Violet połączy z Kasparem niebezpieczna namiętność, za którą obydwoje będą musieli zapłacić wysoką cenę…

Wiedziałam, co zostawiam za sobą. Ale pytanie brzmi: co mnie czeka?


Jest to kolejna książka z gatunku fantasy, którą przeczytałam. Bardzo lubię czytać książki z tego gatunku, dlatego przeczytanie tej książki nie sprawiło mi trudności, a wręcz czytałam ją z przyjemnością. 
Książka opowiada o pewnej zwykłej dziewczynie - Violet, która znalazła się nieodpowiedniego dnia o nieodpowiednim czasie i to zmieniło jej życie...
Jak już widzimy po tytule książki jest ona o wampirach. Niektórzy uważają, że jest to angielska odpowiedź na słynną sagę "Zmierzch". Ja natomiast sądzę, że książka autorki Abigail Gibbs kompletnie różni się popularnej sagi "Zmierzch".

Właśnie zerwałem z dziewczyną, która nie była nawet moją dziewczyną. Powinni przyznawać za coś takiego nagrody.


 Fabuła tej książki jest bardzo ciekawa. Możemy w niej poznać życie wampirów. Pewnie sporo część z Was czytała książki o wampirach i domyśla się jak wygląda życie wampira, ale co jeśli ten wampir jest księciem? Dla mnie była to nowa przygoda, ponieważ nigdy nie czytałam książki,gdzie mogłam poznać życie wampira będącego księciem. Z pozoru wydawało mi się, że to super sprawa, ale pozory mylą.
Poznajemy tu także życie i tok myślenia zwykłej śmiertelniczki, ale czy jest ona taka zwykła? Dowiecie się jak przeczytacie tą książkę...


Kiedyś może znajdziesz coś, dlaczego warto żyć przez całą wieczność.


Autorka ma bardzo przyjemny styl pisania i bardzo lekko się go czyta. Przebrnęłam przez tą książę bardzo szybko. Czytałam ją z wielkim zapałem i nie mogłam doczekać się co będzie dalej. Powieść bardzo mnie wciągnęła mimo tego, że książek o wampirach jest bardzo dużo i trudno jest się w dzisiejszych czasach przebić, ta książka przebiła się do mojego serca. Za każdym razem, kiedy po nią sięgam przeżywam ją na nowo.


Los jest naszym wrogiem, ale prawdziwie niebezpieczny jest czas


Bardzo podobali mi się bohaterowie. Myślę, że każdy wystraszyłby się spotkania oko w oko z wampirem i tak było z główną bohaterką, ale nie pokazywała tego. Bardzo mi się to spodobało, bo po mimo wielkiego niebezpieczeństwa umiała wyrazić swoją opinie i zdanie.
Podsumowując książka bardzo mi się podobała i polecam ją każdemu kto chcę się przenieść do świata wampirów. 

 Ciiii! - syknął (...)- Przecież nic nie mówię! (...)- Ale głośno myślisz, a to mnie rozprasza.

Moja ocena: 9/10 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz